REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI „PORADA ON-LINE”
(dalej „Regulamin”)

§ 1.
Definicje


Poniższe wyrażenia pisane z wielkiej litery, niezależnie od tego czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy mnogiej oraz od ich formy gramatycznej, oznaczają:

Kancelaria – radca prawny Damian Kubicki - członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie wpisany na listę radców prawnych pod nr WA-9419, prowadzący (na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Damian Kubicki z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Terespolska 4 lok. 305, 03-813 Warszawa, NIP 6681888448, REGON146870653, adres e-mail sekretariat@kancelariakubicki.pl.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,

Porada ON-LINE – odpłatna usługa prawna świadczona przez Kancelarię na rzecz Klienta na podstawie umowy zawieranej w formie elektronicznej, polegająca w szczególności na udzieleniu porady prawnej, sporządzeniu opinii prawnej, projektu umowy lub pisma procesowego.

§ 2.
Postanowienia ogólne


1. Kancelaria prowadzi profesjonalną obsługę prawną Klientów z zakresu różnych dziedzin prawa, w szczególności prawa cywilnego, spadkowego, gospodarczego, rodzinnego i opiekuńczego, prawa pracy, prawa wykroczeń oraz prawa administracyjnego. Ponadto kancelaria zajmuje się windykacją należności oraz sprawami odszkodowawczymi.

2. Klient przesyłając do Kancelarii zapytanie za pośrednictwem formularza zamieszczonego w zakładce Porady ON-LINE na stronie internetowej pod adresem www.kancelariakubicki.pl oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, akceptuje wszystkie postanowienia w nim zawarte oraz nie wnosi co do jego treści żadnych uwag lub zastrzeżeń.

3. Klient może skorzystać z Porady ON-LINE jeżeli:

  1. posiada dostęp do sieci Internet oraz przeglądarkę internetową, która umożliwia mu prawidłowe korzystanie ze strony internetowej Kancelarii pod adresem www.kancelariakubicki.pl, w tym również złożenie zapytania przy wykorzystaniu formularza zamieszczonego w zakładce Porady ON-LINE,
  2.  posiada aktywne konto poczty elektronicznej, za pośrednictwem którego ma możliwość utrzymywania niezakłóconego kontaktu z Kancelarią,
  3.  dysponuje legalnym oprogramowaniem komputerowym umożliwiającym mu otwieranie i modyfikowanie dokumentów zapisanych w plikach „docx” lub „doc” lub „pdf”,
  4.  posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub jest reprezentowany przez opiekuna albo przedstawiciela prawnego posiadającego pełną zdolność do czynności prawnych.

4. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie poczty elektronicznej Klienta lub przerwy po stronie Klienta w dostępie do sieci Internet, wywołane działaniem lub zaniechaniem Klienta lub osób trzecich.

5. Usługi świadczone przez Kancelarię w ramach Porady ON-LINE mają indywidualny charakter i są ściśle związane ze stanem faktycznym i treścią zapytania przedstawionego przez Klienta. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za szkody osób trzecich powstałe na skutek wykorzystania przez nie Porady ON-LINE wykonanej na zlecenie Klienta.

6. Porada ON-LINE jest usługą starannego działania, co oznacza że Kancelaria nie gwarantuje Klientowi korzystnego dla Niego zakończenia sprawy.

7. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Kancelarii pod adresem www.kancelariakubicki.pl nie stanowią oferty handlowej, lecz tylko zaproszenie Klienta do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

8. Porady ON-LINE są realizowana przez radców prawnych, którzy są związani zasadami etyki określonymi w Kodeksie Etyki Radcy Prawnego. Treść Kodeksu Etyki Radcy Prawnego jest dostępna na stronie internetowej Krajowej Izby Radców Prawnych pod adresem http://www.kirp.pl/Akty-Prawne/Kodeks-Etyki-Radcy-Prawnego.

§ 3.
Składanie zamówienia i zawarcie umowy

1. Klient, który jest zainteresowany skorzystaniem z Porady ON-LINE przesyła do Kancelarii - za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej pod adresem www.kancelariakubicki.pl - zapytanie wraz z opisem stanu faktycznego sprawy. Do zapytania Klient załącza dokumenty związane ze sprawą, w szczególności umowę, wyrok lub inne pisma związane ze sprawą.

2. Po otrzymaniu zapytania od Klienta, Kancelaria dokonuje wyceny Porady ON-LINE oraz przesyła Klientowi na adres poczty elektronicznej podany w formularzu informację dotyczącą wysokości wynagrodzenia za wykonanie Porady ON-LINE. Kancelaria nie dokonuje wyceny Porady ON-LINE jeżeli przesłane przez Klienta zapytanie jest sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, zawiera niepełny lub trudny do zrozumienia opis stanu faktycznego sprawy, Klient nie załączył do zapytania niezbędnych dokumentów, zapytanie obejmuje zagadnienia wykraczające poza zakres prowadzonej przez Kancelarię praktyki, a także gdy złożone zapytanie dotyczy zagadnień sprzecznych z przepisami prawa lub gdy wykonanie usługi pozostawałoby w sprzeczności z zasadami etyki określonymi w Kodeksie Etyki Radcy Prawnego. Wówczas Kancelaria przesyła Klientowi, na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu, informację dotyczącą odmowy dokonania wyceny oraz wskazuje przyczynę niedokonania wyceny.

3. Kancelaria jest związana dokonaną wyceną Porady ON-LINE przez okres 14 dni od dnia przesłania do Klienta informacji dotyczącej wysokości wynagrodzenia za wykonanie Porady ON-LINE.

4. Umowa na wykonanie Porady ON-LINE zostaje zawarta pomiędzy Kancelarią a Klientem z chwilą dokonania przez Klienta wpłaty wynagrodzenia za Poradę ON-LINE w pełnej wysokości (zgodnie z wyceną) na rachunek bankowy Kancelarii. Przyjmuje się, że wpłata jest dokonana z chwilą jej zaksięgowania na rachunku bankowym Kancelarii.

5. Klient dokonuje zapłaty wynagrodzenia za Poradę ON-LINE przelewem na rachunek bankowy Kancelarii prowadzony przez Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie pod nr 08 1950 0001 2006 0616 2195 0002.

§ 4.
Świadczenie usługi

1. Czas wykonania Porady ON-LINE jest określany przez Kancelarię odrębnie w każdej sprawie, po zapoznaniu się z informacjami przedstawionymi przez Klienta i zależy od stopnia skomplikowania sprawy, nakładu pracy związanego z realizacją usługi oraz ilości aktualnie realizowanych zleceń. Kancelaria informuje Klienta o terminie wykonania Porady ON-LINE przed zawarciem umowy.

2. Określony przez Kancelarię termin wykonania Porady ON-LINE może ulec przedłużeniu w uzasadnionych wypadkach. O przedłużeniu terminu wykonania Porady ON-LINE Kancelaria zawiadamia Klienta, przesyłając za pośrednictwem poczty elektronicznej informację dotyczącą nowego terminu wykonania usługi wraz z podaniem przyczyny przedłużenia terminu. Niewyrażenie przez Klienta zgody na przedłużenie terminu skutkuje rozwiązaniem umowy. W razie rozwiązania umowy z przyczyn określonych w zdaniu poprzedzającym, Klient otrzymuje zwrot wpłaconego dotychczas wynagrodzenia a Porada ON-LINE nie jest realizowana w jakimkolwiek zakresie.

3. Czas przewidziany na wykonanie usługi jest liczony od dnia następnego po dniu dokonania przez Klienta zapłaty wynagrodzenia w pełnej wysokości.

4. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na rozpoczęcie wykonywania Porady ON-LINE przed upływem dziesięciodniowego terminu licząc od dnia zawarcia umowy.

5. Kancelaria realizuje Poradę ON-LINE w zakresie stanu faktycznego przedstawionego przez Klienta. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za zrealizowanie usługi na podstawie niepełnego, nieprecyzyjnego lub nieprawdziwego stanu faktycznego sprawy, jeżeli nastąpiło to z przyczyn zależnych od Klienta lub osób trzecich.

6. Po wykonaniu Porady ON-LINE Kancelaria przesyła odpowiedź na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w formularzu zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem www.kancelariakubicki.pl. Usługę uznaje się za wykonaną z chwilą wysłania do Klienta wiadomości zawierającej odpowiedź na postawione przez Klienta zapytanie.

7. Jeżeli do należytego wykonania Porady ON-LINE niezbędne będzie zapoznanie się z dokumentami nieprzedstawionymi przez Klienta, Kancelaria jest uprawniona do wezwania Klienta do przedłożenia dodatkowych dokumentów za pośrednictwem formularza zamówienia lub poczty elektronicznej. Jeżeli po zapoznaniu się z dodatkowymi dokumentami okaże się, że faktyczny zakres usługi odbiega od pierwotnie ustalonego, Kancelaria może zaproponować Klientowi podwyższenie wynagrodzenia. Niewyrażenie przez Klienta zgody na wynagrodzenie w podwyższonej wysokości skutkuje rozwiązaniem umowy. W razie rozwiązania umowy z przyczyn określonych w zdaniu poprzedzającym, Klient otrzymuje zwrot wpłaconego dotychczas wynagrodzenia a Porada ON-LINE nie jest realizowana w jakimkolwiek zakresie.

§ 5.
Ceny i płatności


1. Wynagrodzenie przedstawiane Klientowi przez Kancelarię jest wynagrodzeniem brutto i obejmuje podatek VAT.

2. Kancelaria wystawi Klientowi fakturę VAT w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Klienta wynagrodzenia lub wykonania usługi.

3. Klient jest zobowiązany przekazać Kancelarii w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy dane potrzebne do wystawienia faktury VAT, tj.:

  1. osoba fizyczna zlecająca usługę poza prowadzoną działalnością gospodarczą: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania,
  2. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej: nazwę (firmę), adres siedziby oraz numer NIP.

4. Klient wyraża zgodę na wystawianie przez Kancelarię faktur VAT bez jego podpisu oraz doręczanie mu faktur VAT w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu zapytania.

§ 6.
Reklamacje

1. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji związanej z niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem Porady ON-LINE (dalej „Reklamacja”). Składając Reklamację Klient jest zobowiązany podać swoje dane osobowe lub nazwę (firmę), numer zlecenia nadany przez Kancelarię, określić zarzuty dotyczące Porady ON-LINE oraz określić swoje żądania. Do reklamacji Klient załącza fakturę VAT potwierdzającą wykonanie Porady ON-LINE.

2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej, przesyłając jej treść na następujący adres poczty elektronicznej sekretariat@kancelariakubicki.pl

3. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Kancelarię. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nie oznacza uwzględnienia reklamacji przez Kancelarię.

4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kancelaria poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, z którego złożona została reklamacja.

§ 7.
Odstąpienie od umowy

Z uwagi na fakt, iż Porada ON-LINE jest usługą o indywidualnych właściwościach określanych przez Klienta lub usługą o właściwościach ściśle związanych z osobą Klienta, lub świadczeniem, które z uwagi na jego charakter nie może zostać zwrócone, a ponadto Kancelaria rozpoczyna - za zgodą Klienta - świadczenie Porady ON-LINE przed upływem dziesięciodniowego terminu od dnia zawarcia umowy, Klientowi - zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1225 ze zm.) - nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej wykonania Porady ON-LINE.

§ 8.
Dane osobowe

1. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię podanych przez niego danych osobowych w celach związanych z realizacją Porady ON-LINE oraz na przekazywanie tych danych podmiotom trzecim uczestniczącym w realizacji Porady ON-LINE, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.).

2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawienia oraz zgłoszenia sprzeciwu dotyczącego sposobu ich gromadzenia i wykorzystywania przez Kancelarię.

§ 9.
Postanowienia końcowe


1. Wszelkie dane i materiały zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.kancelariakubicki.pl oraz materiały przekazane Klientowi przez Kancelarię stanowią własność lub przedmiot praw autorskich Kancelarii. Kancelaria zabrania wykorzystywania tych danych lub materiałów przez Klientów lub osoby trzecie w celach niezwiązanych z realizacją Porady ON-LINE.

2. Kancelaria zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w każdym czasie, przy czym do Porad ON-LINE zleconych przez Klientów przed zmianą Regulaminu zastosowanie znajduje Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zapytania.

3. W razie zmiany przez Klienta adresu poczty elektronicznej lub innych danych podanych w złożonym przez Klienta zapytaniu za pośrednictwem formularza, Klient jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Kancelarii oraz podania aktualnych danych. Do momentu poinformowania Kancelarii o zmianie danych, dotychczasowe dane Klienta będą uznawane za aktualne, zaś korespondencja kierowana do Klienta na dotychczasowy adres poczty elektronicznej za skutecznie doręczoną.

4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące na terytorium Polski przepisy prawa.

5. W razie gdyby którekolwiek z postanowień Regulaminu okazało się niedozwolone, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy i są wiążące dla Stron. W takiej sytuacji Strony zastąpią nieważne postanowienie Regulaminu nowym dopuszczalnym postanowieniem umownym, najbardziej zbliżonym celem do postanowienia uznanego za nieważne.

6. Tytuły i nagłówki zamieszczone w Regulaminie mają jedynie charakter pomocniczy i nie stanowią treści Regulaminu, w związku z czym nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu wykładni Regulaminu.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego opublikowania na stronie pod adresem www.kancelariakubicki.pl.


 

.:Szybki kontakt:.

telefon: (+48) 505 075 959

e-mail: sekretariat@kancelariakubicki.pl

wykonanie: PRODO tworzenie stron